onsdag 12 november 2014

Prins Ali

Vilken magi AAAAAAAAAAAAAAAALIIIIIIBABBBBAAAA 

Har haft denna melodi på hjärnan hela dagen. Av allt som finns liksom..

Den här dagen har då inte varit mycket att hänga i julgranen. Somnade helt död vid tolv igår bara för att vakna vid 4 och inte kunna somna om. Skit kul när man börjar 12 och slutar 20:30.. tränade hela morgonen och var sedan helt död i både kropp och hjärna på jobbet vilket ledde till en ytterst dålig jobbdag för min del.

Men så är det, upp och ner. Igår var en toppdag då jag lyckades prestera ett oväntat bra resultat. Får hoppas morgondagen blir bättre. Min plan är att vara vaken länge och skippa morgonträning och istället försöka få ordentligt med sömn och sova så länga jag kan på morgonen.



Nu vankas lite mer träning följt av en nattvandring innan jag inleder operation-sova bra-en-hel-natt.

Trevlig afton gott folk!

Inga kommentarer: