tisdag 17 april 2012

Välkommen vår


Äntligen har vårvädret anlänt!

Satt ute på balkongen i två timmar igår och pluggade i solen, ljuvligt. Blev en lugn och bra helg igen. Den här veckan är jag ledig, tycker inte om det. Måste ha saker att göra. Men som tur är så har jag en hel del att fylla dagarna med.

Har varit och träffat en läkare, något som jag egentligen borde gjort för längesen.. Ärligt talat så är jag livrädd för allt som har med läkare och sjukhus att göra med tanke på hur jag behandlat min kropp genom åren. Det finns väldigt mycket som måste ändras och kanske även eventuellt åtgärdas. En av mina absolut största fasor. Så jag har istället valt att ignorera problemen under en längre tid och helt enkelt låtsas att det inte är nåt fel. Slippa undan genom att helt enkelt skita i det. Funkar sällan bra.

 Det värsta är att jag även fruktar att jag kan ha skadat min stackars mage allvarligt. Kommer få en kallelse till en undersökning som går ut på att man går ner med slang och kamera ner i magen för att se hur det ser ut. Dör av fasa men måste göras. Annars kanske jag istället dör av inre mag-skador.

Och det är ju faktiskt aningens värre..


Vackert vårväder 

Inga kommentarer: