lördag 14 april 2012

And som simmar med kroppen under ytan?


Ligger visst lite efter på uppdateringsfronten. Igen.

Igår gick jag i tillfälligt isolerings-ide efter en minst sagt dålig dag. Fredagen den 13e.. Idag har jag legat i dvala efter en tur till stan. Somnade och trodde jag sovit bort lördag kväll/natt och halva söndag dag när jag till slut vaknade till liv. Men sådant var icken fallet som tur var. Åkte in till stan och vandrade upp mot sveaplan.

På bron över ån fick jag se en mycket märklig syn. Såg nått sjö-vidunder som närmade sig i rask takt. Försökte se vad det var för en simmande varelse och var övertygad om att det var en orm. Sedan upptäckte jag att det var ett jävla andhuvud. (?)

Fattade ingenting. Här simmar ett andhuvud utan kropp liksom... Men sen såg jag kroppen simma under ytan med utfällda vingar.

(???)



En normalt simmande and

Inga kommentarer: