söndag 11 mars 2012

Holgershåla


..Öppnad igen.

Denna gång i hopp om att det åter skall kunna bli en rolig blogg.

Har insett att jag en gång i tiden (enligt mig själv) var rätt rolig. Den egenskapen har jag dock förlorat under de senaste åren av misär. Under de senaste dagarna har jag dock mer och mer börjat känna mig som mitt forna jag igen.

Det kan ha att göra med en eventuell vändning av mitt liv åt rätt håll. Mår ovanligt bra i dagsläget men man ska ju inte ropa hej.. Är väl bekant med vetskapen att kaos, depression och andra otrevligheter lurar runt hörnet. Får hoppas att dem stannar där ett bra dag nu. Livet ska ju faktiskt bestå av både toppar och dalar. Inte bara dalar. Ser fram emot att en dag kunna se tillbaka på den här tiden med ett leende från nya höjder.




1 kommentar:

livserfaren läsare sa...

Du kommer att lyckas bra i livet och kan se tillbaka på den jobbiga tiden. Men det är upp och ner för alla i livet... Och du är duktig på att skriva och väldigt roligt! Go girl!!