måndag 22 augusti 2011

Ovanligt ovanlig

I torsdags var jag ovanligt effektiv. att jag är effektiv händer ungefär lika ofta som man träffas i huvudet av kokosnötter.

Returnerade mina skor från nelly, bokade frisör tid, var på möte, skrev på och lämnade in viktiga papper, åkte till Stockholm i min ensamhet för att gå på jakt. alltid trevligt. men just denna dag var jag ej den mest tursamme.. för det första hittade jag ingenting av intresse som fick följa med hem och för det andra lyckades jag som vanligt missa tåget hem vilket resulterade i två timmars väntan på centralstationen igen.

Väl hemma spatserade jag bort till biscotti där jag spenaderade ett par timmar i gott sällskap. för typ första gången i världshistorien deltog jag ej i kvällens fortsatta festande utan åkte hem och sov. ett misstag kan man konstatera nu såhär i efterhand efter denna misslyckade helg..


Inga kommentarer: