tisdag 23 november 2010

Lanvin for hm

Nu går det inte att komma in på HMs hemsida som är grovt överbelastad; Lanvin kollektionen har anlänt! om jag vart mer desperat hade jag gett mig ut och krigat. finns en hel del av intresse som jag mer än gärna hade lagt vantarna på. förfärligt förargligt att det inte ens går att gå in och glutta på grejerna. och när det väl går kommer allt av intresse givetvis vara totalt slutsålt..





Har förövrigt precis anlänt hem från Emily efter ännu ett parti monopol med Madelino som varade natten lång. överväger att följa med dem två ut till Emilys stall om ett par timmar. (gör jag inte det kommer jag förmodligen anklagas för att vara en svikare och andra otrevligheter..) känner dock att min kropp är i stort behov av sömn och skulle gärna sova bort den här äckliga dagen.


Tänker iallafall sitta och vakta HMs hemsida ett tag framöver i hopp om att komma in.
Update: Lyckades till slut. då var HELA kollektionen slutsåld. otippat..

Inga kommentarer: