torsdag 7 oktober 2010

Vafan

I nio år har jag iscensatt olika former av sjukdomar för att tillfälligt slippa ifrån skolplikten. De senaste tre åren har jag trots tappra försök att bli sjuk varit frisk som en nötkärna. dock säger min sjukfrånvaro nåt helt annat. enligt den är jag nog den elev som under mina gymnsieår varit drabbad av flesta åkommor i rinmans historia.

Meeen...

..sanningen är att jag egentligen aldrig blir sjuk. måste ha ett super imunförsvar. eller rättare sagt.. ha HAFT ett super imunförsvar. nu när jag absolut inte har användning för det är jag sjuk för andra gången på kort tid. jag har drabbats av förkylning deluxe som inte bara inkluderar en rinnande näsa och obegränsat med nysattacker utan också halsont, feber och hosta. heeeeeeelt underbart!

Funderar på att hosta i kuvert och posta till alla mina fiender.

Inga kommentarer: