torsdag 7 oktober 2010

Ointressant uppdatering

I fredags förra veckan tvingade jag med Madelino till Stockholm. min vanliga otur förföljde mig självklart i hasorna som vanligt. men man vet aldrig.. ibland dyker dem där sällsynta tillfällena upp då jag faktiskt lyckas skaka av mig denna högst ovälkomna följeslagare. detta var dock inte ett såndant tillfälle..

Vi inledde trippen med att nästan missa tåget och tvingades betala extra då vi ej hann köpa biljetter. samma sak hände när vi skulle åka hem. förövrigt gick allt åt helvete för mig. jag hittade inte det jag var på jakt efter och ingenting annat heller. FAIL.

På tågfärden hem lyckades Madelino övertala mig att besöka filial där det var klubb kurck kvällen i ära. blev otroligt stressigt för att hinna med allt innan Claudia, jag och Madde förfestade i vår ensamhet. eftersom jag ej konsumerat alkohol på ett par veckor och inte hade ätit under dagen fick jag mig en redig fylla redan på förfesten.

Kvällen urartade bara en liten aning och var i övrigt mycket trevlig.

Inga kommentarer: