tisdag 14 september 2010

Vit helg två - FAIL

I fredags sammanstrålade jag med Cladde. Vi parkerade oss i min säng med chips, dipp och godis och laddade ner massor av filmer. där låg vi kvar resten av kvällen utan att röra oss ur fläcken. en perfekt fredag från min sida sett.

Lördagen skulle se ut precis som fredagen hade vi planerat. på lördagskvällen - fortfarande utan att ha rört oss ur fläcken på hela dagen, övertalades vi att intaga nybron kvällen i ära.

Vi förkrökade med blixtens hastighet i vår ensamhet. eftersom vi ej planerat att kröka hade vi alkoholbrist - men man tager vad man haver! whiskey med cola och rödvin. vidrigt.

Jag kom på den brillianta idéen att förgylla fyllan genom att ta några koffeintabletter. kan ju säga nu så här i efter hand att det var en mindre bra idé.. Det resulterade nämligen i att ett djävulskt illamående intog mina sinnen som i sin tur resulterade i att jag inte kunde dricka önskad alkoholmängd och palla med efterfest. FAIL.

I övrigt var det faktiskt en rolig kväll. Dock synd på den vita månaden. meeen...

...bättre lycka nästa helg.

Eller månad. Eller år.

Claudia: vi måste ta massa bilder ikväll!
S00F: jaaa!

Antal tagna bilder i lördags: 0

Bjuder därför på två bilder från en annan krökar kväll för nån vecka sen.

Inga kommentarer: