tisdag 14 september 2010

Alltså..

..DEJTER är det absolut vidrigt töntigaste jag vet.

Hur kul är det att gå på bio, käka, eller det traditionella: GLO PÅ FILM, med nån random snubbe som man ej känner?

Tooootalt ointressant.

Liksom när jag går på bio vill jag:

1. äta en hel STOR popcorn själv
2. kasta popcorn på andra biobesökare
3. göra fula ljud vid olämpliga tillfällen under filmens gång

Jag har nog aldrig ätit en måltid utan att spilla eller drälla och beter mig sällan normalt på restauranger och liknande. vid en lyckad beskådning av film vill jag bära ofagra plagg för bekvämlighetens skull och förtära moffmaterial vilket aldrig är en vacker syn.

Man kan alltså konstatera att jag ej är av dejt-material och det tackar jag de högre makterna för.

Synd bara att det är förbannat svårt att förklara detta för en del.

Inga kommentarer: