lördag 19 juni 2010

Sommaaarlov

Eller inte. men det skulle kunna vara.

Jag har badat i ån. det var svinkallt. har blivit en del häckande samt övernattande ute i sandbankarna. hade även en mycket trevlig grill och krökkväll ute hos Jennifer med våra kära klasskamrater. några få av dem. resten av asen bangade.

Var ute på krogen i onsdags och dyngade. rejält tyvärr. mådde svindåligt i torsdags. tyckte inte jag förtjänade det. Jennifer, jag och Lina hade iallafall kul endå. blev efterfest på snoris place nr 1 och det var inte kul. fyfan va drag det va! not. jag rävade och pratade om allt man inte bör prata om sen cyklade jag och Jennifer till mig. cykeln dumpade vi dock i ån. as kul tyckte vi.

På arbetsförmedlingen dagen efter var vi bakfulla och odrägliga. omognast i rummet förmodligen.

Ikväll var Jennifer och jag på en trevlig liten tillställning i sundbyholmstrakterna. därefter åkte vi med vårat sällskap till solvik. där bada vi bastu och hade ett vattenkrig som spårade ur så pass att vi blev utkastade. jag blev attackerad utanför toaletten. iskallt vatten överallt. blev helt dyngsur. när detta inträffade gav jag upp ett vrål värt guinness rekordbok. frös ihjäl på hemvägen.

Kaaaan inte sova. kul jul.

/s

Inga kommentarer: