söndag 17 januari 2010

Workout

I fredags ägnade jag större delen av kvällen åt styrketräning. kör stryka sex dagar i veckan nuförtiden. tänkte dela med mig av fredagens övningar:

50 utfallssteg
50 fällknivar
150 situps
50 situps övre delen av magen
50 benlyft nedre delen av magen
100 rocky (vete fan om det verkligen heter så eller om jag bara tror det, iallafall är det typ situps fast åt sidan.)
100 armhävningar
benlyft 30 x 2
50 dips
30 axeldödaren
kissande hunden 50 x 2
50 rygglyft
50 tåhävningar
50 benböj

Ungefär så brukar jag träna fast inte fullt så många övningar, blir bara när jag har tid. ca 3-4 ggr i veckan.

Om någon ville veta.

Madlino var här och sällskapade mig under resten av fredagkvällen jag var dock inget roligt sällskap. somnade nämligen. kul tjej.

Lateeer.

/s

Inga kommentarer: