måndag 18 januari 2010

Ratarattaraaa

Nyss hemkommen från the vilsta hall. har sjukt ont i hela kroppen, blev brutal stryka idag igen. inatt ska jag plugga. vi har nämligen ett stort prov imorgon. som vanligt är jag väl förberedd och... KAN INGET! det ser ut att bli en lååång natt.
Eftermiddagen idag ägnade jag åt kaninflytt. våra utekaniner ska bli innekaniner och idag skulle dem förflyttas in i förrådet till mindre burar. den ena buren var dock alldeles för liten för den ena kaninkraken. det behövdes en större bur. meeen det man inte har, det skapar man!

Man tager vad man haver, i detta fall: kompost galler.



Kaninerna ska flytta in hos pappa när mamma flyttar från huset i slagsta. pappa hade en hemlig ond plan att skänka bort dem eller till och med avliva dem. (?) över min döda kropp! tycker om dem små liven och vill allt ha dem i mitt våld tills döden skiljer oss åt.

Later.

/s

Inga kommentarer: