söndag 8 november 2009

Nattuggling AB

Angående inlägget nedan så vore det ju lysande om någon kunde ta reda på om det stämmer eller ej.

Stämmer det att jorden går under om ca två år är det ju läge att göra nåt åt livet, hoppa av skolan, begå lite roliga brott och annat skoj.

Ärligt talat ska jag fråga min lärare vad dem anser om det. sant eller falskt.

Hursomhaver, nu ska jag ägna mig åt studens allvarliga problematik - en uppkommande finne mitt i pennan. DÖD ÅT TENGIL!

Eh.. ja.

Godnatt. eller morgon kanske.




/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sofia

Snygg blogg du har! Kolla gärna in min blogg också - http://www.veckorevyn.com/elinbloggomkring/ - jag skriver bland annat om hudvård.

Föresten, ACOs ny serie ACO Spotless är supereffektiv mot finnar och pormaskar. Du kan köpa produkterna på Apotektet.

Hälsar,
Elin