tisdag 4 augusti 2009

Stooockholm

All day long. fynd - nada. en hel dag i Stockholm och jag hittar ingenting, det är bedrövligt. jag och min vanliga otur. varje gång jag åker dit utan inställning på att handla hittar jag massor men när jag väl ska på jakt så är det tvärtom. planen att supa min kära mor under bordet gick i stöpet. hon skulle absolut ha cola. för att inte avslöja mig själv gnisslade jag tänder av frustation bakom hennes rygg.

Ett av mina vanliga i-lands problem växte sig snabbt till ett allvarligt jätte problem - köpa present till pojkvän. VAD? det var den stora frågan. det är nu avklarat. vad ska jag avslöja vid ett senare tillfälle. jag är ju som jag är..

Resten av kvällen har jag ägnat åt träning, mycket behövligt vill jag lova. nu väntar jag på att André ska komma och plocka upp mig.

Tycker det är lite tråkigt att somliga av mina sk vänner är som dem är..

/s

Inga kommentarer: