torsdag 6 augusti 2009

Nu är det kokta fläsket stekt

Idag var vädret på topp. då duger inga bortförklaringar för att uggla inomhus. när André skjusat hem mig på sin rast tvingade jag ut mig och mitt självförakt i solen där vi låg och svettades i värmen på studsmattan. totalt outhärdligt. som tur är har jag insett att all form av problemlösning som inte har med matematik (gud förbjude att jag måste ha matte i trean också..) att göra, är något jag är bra på. inget undantag idag.



Framåt kvällskvisten anlände blixen André och plockade upp mig för en tripp till tuna park. väl framme insåg jag att mitt bankomatort var spårlöst. eftersom jag var övertygad om att jag haft det med mig befarade jag att jag hade tappat det och skulle tvingas beställa nytt - igen. denna gång fann jag det dock på vår gata när André plockade upp mig igen för en tripp till rix video, solning nalkades.

Gott folk, tag varningen:

Rix videos solarie har nya rör.

Och det var allt från kräftnytt för ikväll.



/s

Inga kommentarer: