lördag 29 augusti 2009

Nybroon

Igår steg jag upp till ottan för att bege mig till skolan. en kort lektion direkt på morgonen, turism. och därefter x-antal håltimmar innan projektarbete. när jag anlände punktligt till skolan på morgonkvisten möttes jag av mina klasskamrater utanför entren. lektion inställd. och då hade vi endå kollat upp med läraren att det skulle vara lektion.

Jag hämnades genom att strunta i att åka tillbaka några timmar senare. he he he.

På kvällen blev det inledande förfest hos Jonas. därefter bar det av till grappa för middag, icke helt fel! vidare tillbaka till Jonas för att uppnå Marcus mål - dynga. Christian som firade sin födelsedag förärade oss med sitt sällskap en stund. framåt midnatt tog vi andra taxi till stan och trippa in på nybron, gratis hela bunten. he he he. mycket trevlig kväll. André bjöd mig på x-antal strawberry daiquiri och shottar. sweeet.

En mycket trevlig afton.


Later.

/s

Inga kommentarer: