torsdag 27 augusti 2009

Baaaluba

Idag återvände jag till skolan. båda våra mentorerna var som bortblåsta, förargligt nog. ett schema lyckades jag dock få tag på endå. som tur är verkar jag inte ha missat alltför mycket i och med min utlandsvistelse. kurserna drar igång på allvar nästa vecka.

Årets schema var inte till belåtenhet, hur kul är det är börja halv nio och sluta halv sex på måndagar och dessutom ha idrott dagens första lektion? inte kul. fredagen - halv nio till fem. kul eller inte. dessutom - ingen helt ledig dag detta år. BAH!

Till råga på allt måste jag peta in matte lektioner i schemat som jag (gud välsigne mig) kanske måste ha tillsammans med yngre elever. VE OCH FASA! det måste styras upp. eftersom jag är grovt matematisk efterbliven har jag inte lyckats avklara matte A kursen på två år.

Efter att ha spenderat lite kvalitetstid i skolan återvände jag hem och laddade upp grekland bilderna på fejjan. tog ca 100 år.. blev även en vända på tuna park med min älskling som jag inväntar för tillfället.

Imorgon hoppas jag få återse hela min klass efter x-antal veckor i frihet.

Har en massa utkast inlägg som skall publiceras inom kort.

Bladersballe.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken skola går du på? :)

Sofia Andersson Swärd sa...

Eskilstunas bäst såklart - rinman =)