måndag 31 augusti 2009

Inglorious bastards

Mycket bra dag i skolan idag!

Jag övernattade hos min älskling igår efter att han bjudit mig på bio. inglorious basterds. jävligt bra film. och ännu bättre sällskap. mycket trevligt.





När jag skulle upp imorse i ottan och till tunavallen för att troligtvis springa i skogen insåg jag att det vore passande att försova sig. när jag vaknade några timmar senare svor jag över min otur (mycket trovärdigt) och begav mig till vår nästa lektion efter håltimmen och beklagade mig över att jag missat idrottslektionen som jag sååå gärna ville gå på.

Så nu kan ingen komma och säga att jag försov mig med flit, för ingen kommer tro på det endå. HAH!

Var otroligt kul att träffa alla igen, våran klass är bäst! det var lax i matsalen idag för första gången under mina år på rinman. om någon undrar varför den tog slut fort så vet inte jag någonting om det. och om någon såg en fet tjej som liknande mig under dagen så var det inte jag.



Nu inväntar jag André som slutar ytterst sent denna afton.



Och just det mina pengar är slut på mobilen. igen. GAH!

Laaaater.

/s

Inga kommentarer: