fredag 23 januari 2009

We like swedish girls

För att förbättra min engelska och utöka mitt engelska ordförråd har jag x-antal utländska män i min msn kontaktlista. män som bor i tex turkiet. en av dem berättade för mig häromdagen, på engelska (av den händelse att min engelska lärare skulle läsa min blogg) att alla män han känner drömmer om att åka till Sverige. varför då undrade jag. för tjejerna såklart! dessa blonda storbröstade tjejer som det kryllar av här i Sverige. det bästa med svenska tjejer är att dem är korkade, sex fixerade, villiga och ställer upp på allt. just därför vill dem så gärna åka till Sverige.

Själv undrar jag dock, existerar verkligen dessa tjejer?




(?)

Lateeer.

/s

3 kommentarer:

Anonym sa...

SJÄLVKLART!

Jag ser ut som tjejen på bilden och bilden på killen är min pojkvän ;)

Anonym sa...

Du uppdaterar så sällan så nu slutar jag snart att läsa din blogg.

/ Martin

Anonym sa...

eller hur din vulva. uppdatera oftare
<3