onsdag 14 januari 2009

Överlevnad

Det har jag ägnat mig åt de senaste två dagarna. på två dygn har jag sammanlagt sovit ca två timmar. nätterna har jag ägnat åt mina gravt försenade arbeten. i söndags sov jag ingenting, igår hann jag sova en och en halv timme. jag överlevde hela förmiddagen, när eftermiddagens första lektion drog igång slog dock tröttheten till. jag var tvungen att somna. Nathalie och Nordlund gjorde sitt bästa för att störa mig genom att sticka upp en penna i min näsa, dra mig i håret och dunka i bordet jag sov på. jag blev extremt tjurig vilket de två hade mycket roligt åt.

Dödens dag.



Lateeer.

/s

3 kommentarer:

Anonym sa...

Funkar aldrig att sova i skolan, inte lärt dig det än? ; )

Sofia Andersson Swärd sa...

Det fungerar alldeles utmärkt, OM man inte har klasskamrater med onödigt mycket fantasi..

Fast det är sannerligen bättre att sova på nätterna istället..

Anonym sa...

Du är intresserad av det övernaturliga va :P?