tisdag 13 januari 2009

Planer 2009

  • Övernatta i borgvattnets prästgård i västra norrland och få övernattningsbeviset som bevisar att jag klarat hela natten. (http://www.borgvattnet.eu/)
  • Gå fyra varv runt husby rekarne kyrka vid fullmåne och se om den gamla legenden stämmer. enligt den ska gravarna då öppnas efter det fjärde varvet. (om det sker utlovar jag en exklusiv intervju med de begravda.)
  • Paddla kanot från Eskilstuna till Stockholm.
  • Åka på en rundtur genom Sverige och se vad vårt avlånga land har att erbjuda.
  • Bestiga kebnekaise.
  • Besöka en grotta. (inte då typ björngrottan här i slagsta, utan en riktig grotta i underjorden)
  • Hoppa bungy jump. (jag har gjort ett försök en gång i tiden, men åkte då bara upp och ner i hissen pga feghet. men skam den som ger sig!)
  • Åka båt ut till någon av de små holmarna i sandbankarna och övernatta.
  • Åka utomlands.

  • Klä ut mig till tant och försöka komma in på krogen utan leg. (detta är dock inget jag tänker göra ensam.)

  • Utföra en ny jordgubbskupp.

  • Skumbada i fontänen vid krog gatan.

  • Börja träna igen och bli lika bra som jag en gång var.

  • Delta i 24 timmars gympan!

  • Vinna lucia kampanjen!

/s

Inga kommentarer: