torsdag 8 januari 2009

Shopping

Idag har jag nät shoppat på min hemliga sida. (jag väljer att inte nämna den vid namn med risk för att själv utsättas för dessa spratt.)

Det jag beställde hem var:
  • Kräkmedel
  • Fjärtmedel
  • Stinkbomber

Kräkmedelet.

Detta trevliga elixir är helt smak & luktlös. Resultatet av att dricka detta är sk "projektilspyor". Detta betyder att offret helt utan förvarning kaskadspyr.
Det tar ca 15-20 minuter för detta att börja verka och detta elixir kan blandas i stort sett vad som helst eftersom det är smaklöst.

Fjärtmedlet.

Detta är ett riktigt otäckt ämne. Om man blandar detta i tex mat så kommer offrets mage föra ett fruktansvärt oväsen tills detta slutligen avlöses av okontrollerbara gasutsläpp med orkanstyrka.

Det är sånt som är bra att ha hemma. jag menar, om man skulle råka dra på sig nån fiende eller sådär.. he-he-he.

Lateeeer.

/s

9 kommentarer:

JenniferLeveland sa...

hahahahahhahaha fyfan vilka grejer!

Anonym sa...

Du har en skön blogg bruden, ska spana in den oftare. Du kommer att klara dig ifrån mina hån, det är jag helt säker på.

Skönt med en vacker kvinna som ändå inte bara bloggar om mode. I like.

// theadmin - I takt med tidens tempo

Anonym sa...

Vem ska du använda det på?

Sofia Andersson Swärd sa...

Den som lever får se.

Skulle gärna bjuda en viss llpl på en spy shot.

Nej, men någon som verkligen förtjänar det. ondska bemöts med ondska.

Anonym sa...

Fy för att ha dig i familjen, du verkar ju må dåligt.Tänk på karma:det du gör mot andra får du tillbaka själv.Hämnd är ALDRIG bra.

Sofia Andersson Swärd sa...

Hej anonym! kul att se att så många anonyma hittar hit.

Jag är kanske inte den bästa systern/dotter i världshistorien, men jag skulle aldrig göra något ont mot min familj eller mina vänner. (bortsett från vanliga syskon djävulskap.)

Nog för att jag kan verka djävulsk, men jag är faktiskt en väldigt snäll och trevlig person (enligt mitt eget tycke.)

Det jag får ger jag tillbaka, det var det ja menade med "ondska bemöts med ondska"

Hämnd är kanske inte bra, men ibland är det nödvändigt.

Sofia Andersson Swärd sa...

Hej theadmin!

Tack för din kommentar, den gjorde mig mycket glad! roligt att du har hittat hit, hoppas på fortsatta besök. hoppas också att jag klarar mig undan dina hån.

ja, modebloggare finns det då redan alldeles för mycket av.

/Sofia

Anonym sa...

Menar du att du tänker använda sakerna emot dina familjemedlemmar? :O

du är ju sjuk!

Sofia Andersson Swärd sa...

Absolut inte!

och nej, jag är fullt frisk. men tack för omtanken.

/S