onsdag 7 januari 2009

Förbannad

Förra veckan en dag när jag hade väldigt tråkigt, hittade jag en länk till en sida där man kunde göra ett test för att se hur gammal man kommer bli. kul tänkte jag. jag skrev in mitt namn, person nummer, mail adress och gjorde testet. enligt resultatet kommer jag bli 86 år gammal. kan ju vara bra att veta, då kan jag planera min begravning i detalj när det börjar dra ihop sig.

MEN, så idag upptäckte jag att jag hade fått post. kul tänkte jag igen. jag får nämligen nästan aldrig post. jag öppnar brevet i tron om att det skulle vara en heders inbjudan till grammis galan eller liknande. men gissa vad brevet innehöll?

EN JÄVLA RÄKNING FÖR DET DÄR ÅLDERS TESTET!

"Hej sofia! du kommer leva ett långt underbart liv till en ålder av 86"

Att betala: 249 kr. (?)

Ehhh.. jaha och om jag dör när jag är 73? eller 45? får jag pengarna tillbaka då eller?

Imorgon ska jag kontakta det förbannade företaget och säga dem ett sanningens ord! för inte fan såg jag att det stod något om några 249 kronor! LURENDREJERI! nu är det krig..

Later.

/s

Inga kommentarer: