söndag 18 januari 2009

Mobil på vift

Ett allvarligt problem har uppstått. min mobil har försvunnit.

Jag har supit bort den, det är vad mina föräldrar skulle påstå om dem visste om det. det gör dem dock inte. "supit bort den" låter typ som att jag skulle ha bytt mobilen mot en cider eller nåt. och så är inte fallet. jag har inte ens tappat bort den. eller tappat bort den gjorde jag väl, men jag visste på ett ungefär var den var. men såklart är det sedan någon jubel idiot som har vart framme och stulit den.

Hitta honom, ta tillbaka mobilen, hämnas.

Det sa jag till mig själv sist jag råkade ut för det här och jag lyckades inte. men återigen, SKAM DEN SOM GER SIG! vänta du bara mobiltjuv, en vacker dag får jag tag på dig och då ska du få!

Houston we have a problem..

Later fuckers.

/s

Inga kommentarer: