onsdag 26 november 2008

Plan i stöpet

Idag var vi ju, som jag nämnt, lediga. men i sporthallen klockan 14:00 gick en mycket spännande innebandymatch av stapeln. lärare mot elever. jag hade tänkt delta som hejarklack, men jag var visst uppe försent igår. min plan var att jag skulle vara vaken hela natten och sedan bege mig mot stan. men icke. klockan 08:00 lade jag mig i soffan för att invänta den som stod och sölade sig i duschen. typ pappa. jag vaknade för en halvtimme sen i soffan och insåg att jag gått miste om en hel dag, OCH innebandymatchen. typiskt mig.

Update: eleverna vann, skönt! annars hade lärarna blivt outhärdliga. alla i det vinnande laget fick biobiljetter. vafan?!? hade vi fått veta det i förväg hade till och med jag kunnat offra mig! hade jag deltagit i matchen hade det iofs minkat vinstchanserna makabert, men det behöver ju ingen veta.

Later.

/s

Inga kommentarer: