onsdag 26 november 2008

Mitt mästerverk

Jag är väldigt konstnärligt lagd, här är ett av mina absoluta mästerverk, ett familje porträtt i trolldeg.

Från höger: Andrea, Pappa (saknar höger ben av okänd anledning) jesper, jag själv och mamma.

Något jag funderat över är varför pappa är minst av alla, och varför mitt ena ben är dubbelt så litet som det andra. men konst är konst. förövrigt är mitt mästerliga konstverk felfritt!

Jag bör nog tillägga att jag var ca 9 år när jag skapade detta mästerverk.

Later.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för din snälla coment =) ha en snajsig onsdga!

Anonym sa...

Fint!
Jag har också gjort ett konstverk engång i tiden.
När jag var yngre.
5år närmare bestämt.
Kolla här!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.748952

/Konstnären