onsdag 15 oktober 2008

Segrande matvrak

Igår började vi som vanligt dagen med idrott. medans killarna ägnade sig åt något självmords-bollspel invaderade vi andra danssalen, där vi bla. ägnade oss åt mänskligt pyramid bygge. av 5 möjliga klarade vi 2. somliga var icke så stabila. typ jag.



Framåt lunchen beslutade vi oss för att äta buffe på american pizza. jag, Natalia, Jennifer, Nathalie och Lina utförde en pizza-slice-ätar tävling. eftersom jag är det matvrak jag är, mästerlig oslagbar med extremt töjbar matsäck, segrade jag. givetvis. Natalia och Nathalie var mina värsta motståndare. Nathalie gav upp efter 7 slicar. Natalia och jag lyckades båda äta 8, när jag sedan åt den 9onde utan större svårigheter gav Natalia till slut upp kampen.


Sanningen är att jag var yttest nära på att spy rakt ut när jag åt den där sista, men det behöver ju ingen veta. jag skröt sedan om min bragd hela dagen. nackdelen med min seger var att jag fick stå ut med illamående resten av dagen. spykänslan försvann inte förens sent på eftermiddagen, men det var det värt! Sofia den oslagbare.



Vad åt jag sen till middag om inte american pizza! först höll jag på att spy när jag känden lukten, men Sofia den oslagbare klarar allt så jag tryckte i mig 3 slicar till. 12 american pizza slicar på en dag, det ni!

Nu kommer det dock dröja mycket länge innan jag vistas i närheten av pizza..

Later.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Koom igen, de var ju din favoritpizza nu på fredag ;) hahahah. Matvrak! ;)

JenniferLeveland sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!
"Sanningen är att jag var yttest nära på att spy rakt ut när jag åt den där sista, men det behöver ju ingen veta."