fredag 26 september 2008

Gymnastic is fantastic

Idag var jag inte mitt vanliga jag i skolan. jag har nämligen varit fokuserad på ett x-antal lektioner. det hör inte till vanligheterna ska gudarna veta! på tal om gudar så skrev vi ett talmanus i aulan om det antika grekland, trojanska kriget, gudar and so on. det var en av lektionerna jag fick tvinga mig själv att vara totalt fokuserad. mitt talmanus ska bli bäst! (?)


Ännu en gång somnade jag på dagens sista lektion, matte. jag var oväckbar. där tog det slut med det där med att fokusera på skolarbetet, men det finns ju gränser.


Hela dagen har jag gormat om att jag har tappat bort mitt bankomatkort, jag tror nästan hela skolan känner till mitt lilla missöde. jag tyckte så synd om mig själv att jag inte lät det undgå någon. jag anser att mina problem är andras problem. Jag åkte hem för att hämta mitt pass, tanken var att jag sedan skulle åka tillbaka till stan för att ordna ett nytt bankomatkort.


Väl hemma tar jag passet och vad trillar ut ur det? jo, bankomatkortet såklart. tur att jag inte hann spärra det.


Ikväll har jag vart i vilstahallen och tränat för första gången på många månader. gudars skymning vad jag har saknat det! själva träningen gick bättre än väntat, dock är mina kunskaper minst sagt begränsade. bara att börja om från början. galet roligt var det iallafall.


Imorgon blir det först kräftskiva och sedan fest. trevligt, trevligt.


Lateeer.


/s

Inga kommentarer: