onsdag 24 september 2008

Dygnsvändare

Igår när jag kom hem från skolan strax efter klockan ett kunde jag inte avhålla mig från att somna. jag lyckades sedan sova bort heeela dagen. klockan nio vaknade jag till liv i tron om att jag sovit sisådär tre timmar. ack vad jag bedrog mig.

Klockan är nu 05:10 (jag har skrivit ned väldigt mycket klockslag på sistone, men det kan jag leva med) för fyra timmar sen hade jag planerat att gå och lägga mig. varför det inte blev så kan man undra.

Nu finns det ett återstånde alternativ: gå till skolan utan sömn. fuck nej! det har jag gjort alltför många gånger. nu är det hög tid för en falsk studiedag och en livshotande sjukdom att infinna sig. okej, kanske inte livshotande men tillräckligt illa för att jag ska slippa undan ogiltig frånvaro.


Lateeer.

/s

Inga kommentarer: