söndag 17 augusti 2008

Huvudet i sanden

Gårdagen var galen. Rebecca var kvar i stockholm och jag min arma stackare stannade i eskilstuna ännu en kväll. efter att återigen tillbringat större delen av kvällen med att sova, fixade jag mig lite snabbt och åkte till skogsängen där jag mötte upp alexander, juden och en manlig individ med lurigt namn som jag ej minns. dem satt och förkröka i en park, väl dolda för ni-vet-vilka.




förkrök i parken och söta födelsedags barnet Louise på centro.

Ett par groggar senare påbörjade vi vandringen mot stan, inte alltför nyktra kanske jag ska tillägga. vi gled in på centro, där det var väldigt mycket folk, men faktiskt mycket trevligt. när centro sedan stängt åkte vi hem till ricken, ganska ovärt. efter ett litet tag åkte vi vidare ett litet gäng hem till charlie där vi härjade vidare. grillat och sprit, kanon! eller kanske inte..


framåt morgon kvisten tog jag bussen hem, och nu sitter jag här igen, utan att ha sovit en blund. illa illa.

Imorgon är det back to school, jag ser inte fram emot det!

Later.

/s

Inga kommentarer: