lördag 26 juli 2008

Depression

nu har rebecca åkt hem, hon kommer nu ägna sig åt att packa, och imorgon åker hon till thailand, i två veckor! jag kommer sakna henne obeskrivligt mycket!

jag känner mig återigen lätt deprimerad, jag hatar att komma hem igen! för första gången, faktiskt, har jag upptäckt hur underbart stockholm är, jag har förr bara sett det som huvudstaden där man handlar. det är en helt annan stämning i huvudstaden gämfört med den här hemma. folk är så öppna och trevliga, inte alls som här. det var bedrövligt att återvända till eskilstuna, ville bara sätta mig på tåget och åka tillbaka till stockholm.

trots gårdagens incident är jag mycket nöjd med vår tripp, det var grymt roligt. vi skaffade oss en hel drös trevliga kontakter, så snart som möjligt ska vi göra en sådan här tripp igen.

Laater.

/s

Inga kommentarer: