tisdag 25 mars 2008

The whale

Gårddagen måste vara något av det sjukaste jag någonsin upplevt! frågan är ju vad vi egentligen pysslade med? men jag ska inte gå in på några detaljer. det tillhör från och med nu det förflutna. på torsdag är det fest som gäller, men just nu känner jag mig inte sådär jätte taggad inför det, men det blir säkert kul.

ikväll är det träning, men jag tror jag ska skippa det, känner inte riktigt för att träna. ska iallafall ut och springa sen, jag måste ta och skärpa mig! jag har totalt tappat kontrollen över allt det där. jag som i vanliga fall brukar ha bra koll på vad jag stoppar i mig och utföra dagliga styrke övningar, har utvecklats till en fet val liknande varelse som äter allt ätbart inom räckhåll. inte så kul.

Snart är påsklovet över och sedan är det bara tre månader kvar till sommarlovet! fast de där tre månaderna kommer förmodligen gå oändligt långsamt, inga lov på tre månaders tid, det är rätt hårt. aja, nu ska jag gå och försöka få något i mig, får väl bli ett sallads blad eller nåt..

/s

Inga kommentarer: