söndag 23 mars 2008

Påskafton

Igår åkte jag och sofia som planerat till stockholm, vi båda fyndade en hel del. jag hittade en klänning till avslutningen, helt perfekt! nu behöver jag inte bekymmra mig för det. det finns förstås ett litet problem, det är att den är sjukt tajt. jag provade först en xs, den satt så hårt att jag fick andningsproblem, att få igen blixtlåset i ryggen var inte någon lätt sak kan jag lova! sedan provade jag en s den gick att få igen i ryggen utan ansträngning och jag kunda andas normalt i den, men båda Sofia och expediten påstod att storlek xs var mycket bättre, så efter viss övertalning från deras sida blev det xs. men det har sina fördelar, för nu har jag ju ett mål, från och med imorgon ska jag bli nyttigheten själv!

på kvällen var det lokalfest nere på stan, jag åkte dit med mathilda och stephanie. jag hade inte en tanke på att dricka någonting bortsett från vatten när jag kom dit, men så blev det inte! aja, man lever bara en gång! kul hade vi, och det är väl det som är det viktigaste.



/s

Inga kommentarer: