lördag 15 mars 2008

Galenskaper

Jag får alltid en massa sjuka ideér, de bara dyker upp i mitt huvud, sedan genomför jag dom. inte alltid, det finns undantag. jag ser dessa ideér som något bra. ingenting är omöjligt, allting går att genomföra, det gäller bara att lista ut hur. det är jag rätt bra på. faktum är att våra galenskaper är en stor tillgång. jag och rebecca är mästare på att smida planer kring mina ideér. claudia kan vara en riktig mes, hon är den fega av oss tre, dessutom är hon envis som en gammal get jävel.

Igår mötte jag upp rebecca nere på stan, tanken var att vi skulle åka till munktell arenan och springa, sedan gymma. istället gick vi och åt på ming palace, eftersom jag bara ätit ett äpple på hela dagen så satt det väldigt bra, men tyvärr är det inte alltför hälsosamt. Rebecca fick för sig att hon skulle skaffa glasögon, så hon satte igång att testa bågar. jag vet inte vad det var, men någonting med hennes ögon. de såg enormt roliga ut inramade i ett par glasögon. jag dog av skratt.

Idag hade vi idrott sista lektionen, det är bedrövligt att ha idrott sista lektionen på en fredag, dessutom slutar vi klockan fyra, det suger! idag skulle vi bugga, av alla danser, bugg? det är sånt som min farfar gör på dansbanan vid midsommar. aja, det var rätt kul att se hela klassen trampa varandra på tårna och snurra in i varandra hej vilt.

Nu inväntar jag Rebecca. det är oklart hur kvällen kommer se ut, men vi är som sagt mästare på att smida planer så det blir förmodligen kul.
/s

Inga kommentarer: