fredag 28 mars 2008

Förfärliga festande

Igår var det fest hemma hos danne. sofia, lovisa och jag var där tidigt och förfestade tillsammans med killarna, danne hade ett slags mål att alla skulle bli obegränsat onyktra, och jag tror allt att hans önskan gick i uppfyllelse. en annan borde kanske ha hållit igen lite på drickandet, men nej då! fast jag drack inte speciellt mycket trots allt, men jag hade inte ätit särskilt mycket under dagen så det var väl det som satte in. i helgen blir det till att vara nykter, nu får det vara nog. det har blivit lite väl mycket festande på senaste tiden.

ikväll blir det fest igen, men jag för min del tänker köra på silver groggar i form av rent vatten hela kvällen. iof har jag en annan plan för kvällen som känns betydligt mer lockande, får väl se hur det blir med den saken.

/s

Inga kommentarer: