söndag 30 mars 2008

The End..

..Of the påsklov!

I fredags blev det inget festande för min del, och tur var väl det. i går däremot var det 18års fest, therese och nån josefin hade lokalfest med sagotema. ett stort grattis till therese i efterskott! jag skulle vara utklädd till mästerkatten i stövlar hade jag tänkt, jag skulle skapa min utstyrsel på en dag. det funkade inte sådär jätte bra. det slutade med att allt gick åt pipsvängen. så jag lade en fläta över pannan och satte några fjädrar i håret och vips så var jag en fjäder-alf. jag och claudia, som kvällen i ära var utklädd till troll mötte, upp rebecca nere på stan, hon var inte svår att hitta eftersom hon hade en chockrosa lurvig jacka på sig.

kvällen blev rätt lyckad om man bortser från vissa saker, och det tänker jag göra.

nu ska jag gå ut och hoppa studsmatta, min käre far tog sig nämligen orken att sätta upp den dagen i ära. tur att jag är så mogen, men bryr jag mig? nej.

/s

Inga kommentarer: