tisdag 26 februari 2008

interesting

Idag hade vi den fruktade läraren ralf kedja, första gången för min del eftersom jag var borta igår. ralf är den mest respekterade läraren på hela rinman gymnasiet, han är ökänd för sina elakheter. men en sak är säker han kan sina saker, det gör han. för första gången i världshistorien somnade jag inte på en genomgång, jag behövde inte ens låtsas vara intresserad. han berättade saker som jag inte hade en aning om, det var väldigt intressant. hela lektionen var faktiskt väldigt bra, ralf var ovanligt snäll emot oss, vilket han påpekade i slutet av lektionen. det var enbart för att han tyckte vi skötte oss exemplariskt. det måste vara vår skräck för ralf som satte in, för vi är vanligtvis allt annat än skötsamma. det ska bli riktigt kul att delta i kommande lektioner, hoppas bara att ralf förblir lika vänlig.

Jag tog en sväng förbi stan och införskaffade ett par vita tyg skor, tyg skor kan man aldrig få för många av. jag gick sedan till jarmeus för att införskaffa ett par guldiga pumps med trä klack och öppen tå, men fanns dom kvar? såklart inte. aja, jag får gå på jakt efter dom i stockholm. jag ska då alltid ha sådan otur. nu ska jag ringa till claudia och göra upp lite planer. ciao!

/s

Inga kommentarer: