onsdag 14 maj 2008

Insane

Jag är nog lite galen, innerst inne är vi nog alla lite galna. vissa mer eller mindre än andra.

jag avskyr folk som har, eller tar sig rätten och makten att tala om för mig vad jag ska eller inte ska göra dvs. bestämma. men något sådant finns inte i min värld. visst, jag rättar mig efter andra mäniskor, när jag känner att jag vill eller behöver det. annars gör jag alltid som jag själv vill, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra.

jag gör ofta galna saker. händer det att någon försöker hindra mig från att göra precis det jag har lust med så struntar jag blankt i det. som sagt så gör jag alltid som jag vill.
jag tycker om att ta risker. det förbjudna lockar mig. jag har alltid följt mottot: regler är till för att brytas. visst, jag vet att det finns gränser, och jag vet vart min gräns går. sen har det väl hänt att jag stuckit över en tå någon enstaka gång. men vad gör det om hundra år?

jag lever livet på mitt sätt.

/s

Inga kommentarer: