tisdag 26 maj 2015

Allt händer så snabbt



Jag hatar förändringar. Bra som dåliga, rätt skumt när det är nåt bra som sker..

Den senaste tiden har det varit mycket av den varan, framförallt på jobbet. Men det blir nog bra. Har inte riktigt funnit mig tillrätta och känner mig inte bekväm än. Saknar kollegor som slutat och våran teamledare. Man blir så van vid alla och blir liksom lite som en familj.

Men man vänjer sig vid allt.

För två veckor sen var jag och mina bästa med om något ingen borde få uppleva. Där och då blev det som hänt plötsligt verkligt. Var helt förstörd efteråt.

Nu är det förhoppningsvis äntligen över. Den händelsen har verkligen tagit fruktansvärt hårt på oss alla och förstört så mycket. Jag kan fortfarande inte förstå att det verkligen hänt och det först nu man inser hur dåligt man mått på grund av det. Vill inte ens tänka på hur det varit för dem andra..

Men nu är det bara att försöka acceptera det som hänt och lägga det bakom sig.

Inte min starkaste sida tyvärr...


Inga kommentarer: