fredag 6 mars 2015

Rappattack


Sedan jag började jobba har jag varit med om detta två gånger. Vet inte vad jag ska kalla det.. typ uppdrag-skämma-ut-oss-själva-på-stan-på-tid och dokumentera detta på film/bild. 

Behöver nog inte ens nämna att jag tycker det är skitkul..

Det hela går ut på att våra teamledare delar in oss alla i lag därefter har vi 10 minuter på oss att utföra olika uppdrag nere på stan som skall dokumenteras. Varje uppdrag har olika poäng och pluspoäng utdelas om man är tillbaka innan de 10 minuterna gått. Man diskas om man kommer försent.

I måndags var det dags igen. Trots att vårat lag var en färre än alla andra lag segrade vi med god marginal. Uppdragen denna gånga var:
  • Filma när någon i laget klunkar en powerking
  • Filma när någon i laget sjunger en refräng till en främling
  • Ta en bild där någon i laget kramar en främling
  • Filma när två i laget dans-battlar mot varandra på stan 
  • Filma när någon i laget utför en rappattack mot en främling

Eftersom vi var 4 i laget delade vi på oss och den här gången fick jag äran att vara dokumenterare. Till skillnad mot förra gången då jag fick utföra de värsta uppdragen.

För de som inte vet vad en rappattack är så kan det se ut såhär:


HAHAHAHA! Så jävla skön!

Inga kommentarer: