onsdag 18 februari 2015

Ensam på jobbet



Bea är sjuk. Vilket är det tråkigaste jag vet eftersom vi kör lite teamwork, peppar varandra samt garvar gott åt våra tabbar. Igår inhandlade hon nån form av mirakelmedicin mot bihåleinflammation, dessvärre var det biverkningar av denna kur i form av brutal smärta i näsa och bihålor samt akuta nonstop-nysningar. Detta upptäckes först efter brukning av kur. Jag fann detta mycket roande men saknar nu min kumpan som jag hoppas kryar på sig illa kvickt.

Baksmälla slapp jag idag till skillnad från gårdagens partner in crime he he he..Dock råkade jag dessvärre försova mig igen... får ej upprepas. Gick inte bra för nån på jobbet idag så får hoppas på en bättre dag imorgon.

Även Sanna är borta för tillfället och befinner sig på kanarieöarna i en vecka saknar henne redan.



Inga kommentarer: