fredag 6 februari 2015

Bra start på dagern


Uteblir alltid från min kära blogg när jag mår mindre bra vilket var fallet förra veckan. Har hänt lite dåliga saker och jag har haft en depp-period som jag nu hoppas håller på att lida mot sitt slut.

Var åter på jobbet igår och som vanligt är min sömn fucked up så vaknade vid 05:00 imorse och kunde ej somna om. (?!?!) Efter att ha tänkt att som vanligt ligga och vrida och vända mig framför nån dålig serie och oroa mig för allt i hela världen fick jag ett välkommet ryck och gick upp och städade, ut och sprang, tränade, åt en stor frukost och ska nu dricka kaffe och ta en tur på stan innan jobbet. Mår mycket bättre och känner mig taggad på att kriga vidare på jobbet, gick inte bra nånstans igår..

Får hoppas på en super-fredag. Har inga planer alls för denna helg tänkte kolla disneyfilmer och sy om lite kläder som jag länge planerat och förhoppningsvis träffa Mia på lördag eller söndag.



Inga kommentarer: