tisdag 6 januari 2015

2015




Måste ha varit mitt bästa nyårsfirande genom tiderna. Låg hemma i feberkoma orkade inte ens gå till fönstret och kolla på raketerna vid tolvslaget. Förmodligen resultatet av juldagens förfrysning. Kul eller inte.

2014 har varit misstagens och misärens år det har hänt så mycket dåligt som jag bara vill lägga bakom mig. De minnesvärda och bra händelserna, som jag kan komma på nu, är sommaren med Nancy, min och Mias resa till Istanbul förra julen, resan till London och givetvis jobbet på Viq.

Uppgrävt från bildarkivet från året 2014:




Några av de få bilder vi tog i Istanbul. Mia inne i Istanbuls största moské och utsikt över staden från ett hotell med brutalt bra utsikt.


Elin, Bobban, jag och Fredde åkte spontant till Stockholm på Destination - The journey för exakt ett år sedan.

Åkte till Uppsala och firade finaste Nancy.

Rolig utgång på Harrys med bästa.
Födelsedagsfirande av Sandra.
Utgång i Stockholm.



London med Drakmor, bästa Morfar och Monika.
Påskfirande.

Födelsedagsfirande av Jarkko med Elvira.

Halloweenfest på jobbet.

Några roliga händelser som inträffat under året.

Inga kommentarer: