tisdag 16 april 2013

Var hälsad blogg


Förr om åren var jag mer djärv med att avslöja mindre charmerande historier om mig själv. Nu har jag tyvärr börjat bry mig om hur folk kan uppfatta mig genom bloggen så det är inte lika kul och skriva  här längre. 

Hmm.... 

Hur som haver har jag och Elsebritt med ytterligare två kumpaner kommit på ett optimalt sätt att roa sig på i veckodagarna: Vattenpipa. Vi lyckades även komma på den perfekta platsen att utföra detta på tills vädret utomhus blir uthärdligt. 

I lördags var det för första gången på mycket länge dags för partybravader. Efter en ypperligt trevlig förfest tog vi oss till håpes. Det var typ inte kul nånstans. Odrägliga fylledrägg regerade på platsen. Det var då det slog mig.. vi är inte 18 längre. I min värld är det endast 18-åriga krogdebutanter som kommer undan med offentliga karatefyllor, när den tiden är förbi är det bara pinsamt. Jag som hade föresteällt mig att villa etuna hemsöktes av det värsta partyfolket eftersom det är (mig veterligen) mer 18-åringar där men håpes tar faktiskt priset. Något förunderligt som jag kom fram till även när jag jobbade på villa etuna gör sig påmint igen - de äldre är mycket odrägligare och beter sig skämmigare än den yngre generationen. Oftast är det de mest "anständiga" som beter sig värst. 

I fortsättningen om inget annat kul dyker upp tänker jag fortsätta min sociala isolering och roa mig med träning, godisätande och fågelskådning.




Bilder från en rolig tid. Det är TVÅ ÅR SEDAN (!?!) Helt sjukt. Graven nästa!

Inga kommentarer: