måndag 22 april 2013

Farligt humör


Den här helgen har inte varit den bästa på grund av min egen tjurskallighet och en evil huvudvärk som hemsökt mig sen i tordags. Inser dock nu att jag varit på dåligt humör helt i onödan. Men det tyckte jag givetvis inte just då.

Efter en trevlig torsdagsafton och en sängliggande fredag med huvudvärk deluxe blev det träning, tacos hos pappa och sedan filmkväll och godis med Jennifer. Lyckades sova bort halva lördagen till min stora förargelse. Firade min syster som även hon börjar bli gammal nu (he-he-he) sammanstrålade med jennifer igen och förtärde spicy, gudomligt gott! Kvällen avrundades med vattenpipa och avslutades i säng med ännu värre huvudvärk.

Lyckades till min ännu större förargelse sova bort också halva söndagen, kul jul! Tränade och våldgästar nu min bästa som sover. Dygnsrytmen är i vanlig ordning fucked up

Inga kommentarer: