måndag 9 april 2012

Påsk-helgen


..Har självklart inneburit en hel del påskmat och ännu mera påskgodis. Långfredagskvällen spenderades på heljestrand hos Elsebritt. Inköp av proviant på ica maxi följt av dokumentär-maraton.

Lördagen började med morgon-jakt på stan samt inköp av alkohol. Under kvällen blev det först delikat middag och ägg-byte hos min bästa. Sammanstrålade sedan med Nathalie och Jennifer innan vi vallfärdade till Le Grand för utgång för första gången på x-antal veckor. Var ingen höjdare. Tog till flykten innan stängning och somnade. (?)

I söndags # 1 var Johnny och jag uppe i ottan för att beskåda handbollsmatch i sporthallen. Blev därefter vietnam kitchen som jag inte ätit på år och dagar. Otroligt gott! Kvällen spenderades ute i mälby med god föda och trevligt sällskap.

Söndag # 2 inleddes med en tur till Erikslund där Drakmor och jag inhandlade present åt min syster som snart fyller. Därefter blev det ännu en mycket angenäm myskväll.





Det ultimata färdmedlet fann vi på Ica Maxi

Anonyma champagne-kopior
 Mycket stort påskägg med underbart gott innehåll. Ägg matchade även nagellack.



Förfest hos Nat innan dålig utgång på Le Grand. 

Min forna telefon står för de dåliga bilderna..

Inga kommentarer: