torsdag 1 mars 2012

Neutrogena & en grön liten jävel


Jag har under många år använt neutrogena daily scrub vilken är den bästa ansikts-rengörings-skrubben som existerar.

Har testat en annan produkt från neutrogena som är en 2-in-1 ansiktsrengöring och ansiktsmask. Jag använder den dock endast som ansiktsmask. Var skeptiskt mot den först då jag är extremt kräsen. Men efter att ha haft den på 10-20 minuter känns huden betydligt mycket lenare och fräschare, porer och andra otrevligheter försvinner eller blir märkbart mindre. Rekommenderas starkt!


På tal om bra hudvårdsprodukter så kan jag även passa på att tipsa om en ansiktskräm som är otroligt bra. Har provat hur många olika som helst, dyra och billiga märken och faktiskt fastnat för den här från Garnier. Kostar runt 40-50 kr. Jag brukar smörja på ett tjockt lager och sova med. Gör mirakel för min hud iallafall.

Inga kommentarer: