fredag 24 februari 2012

Hej och välkommen till dåliguppdatering.com


..Så därför kommer nu ett ointressant inlägg.

Har fått en hel del gjort den här veckan och en hel del ogjort. Men den som spar han har!

Blir inget mer jobb för min del då arbetsförmedlingen ej godkände arbetsplatsen på grund av att det är för oseriöst och de ägnade sig även åt vissa olagligheter. Lite tråkigt då jag faktiskt trivdes rätt bra. Men för att se det från den ljusa sidan så är det skönt att slippa oroa sig över allt som det medförde.

I tisdags kväll smiddes det storslagna planer med Elsebritt, Klockars och Filling på den gyllene eken. Vi förflyttade oss dock till Olearys efter att en fd mördare stört oss oavbrutet för att sedan följa efter oss och varna för att lömska typer kunde droppa ögondroppar i vår dricka. (?)

Ehh.. okej!

Igår gick jag hem från sveaplan efter att ha övernattat hos min koalabärare, ringde några viktiga samtal, körde styrka, sprang ner till stan för att sammanstrålade med Jennifer. Blev pizzamoff framför tvn. Jag åt som vanligt hela och fick grymt ont i magen efteråt. Som avslut på kvällen drack vi jäger och var ute på en rolig promenad innan sömn nalkades.

Har mått illa som ett as större delen av denna dag. Tror inte min mage tål en hel pizza som äts för fort.. Det har iallafall släppt nästan helt nu vilket jag tackar högre makter för. Vad som sker ikväll är ännu oklart. Ska äta tacos med min käre morfar och syster. Imorgon blir det chillidill ute på landet med KBK-ligan. Roligt, roligt!

Inga kommentarer: