måndag 23 januari 2012

Mission impossible


Har haft en mycket bra helg. Igår efter pizza-ätning hos Klockars och lite äventyr försökte vi, som sagt, förgäves få igång nintendospelet. Men eftersom det vägrade fungera hämtade vi istället ett uråldrigt sega-spel och körde Sonic 2. Jag tog mig ända till sista bossen (stolt) men icke att jag klarade den nu heller! Omöjligt. Har försökt lyckas med den bragden sen jag var typ 6 år.

Idag försökte vi återigen (som sagt..) få igång nindtendospelet. (måste vila en förbannelse över det spelet) Gick inte idag heller. Gah. Bah. Mah. Men frågan är om vi är beredda att ge upp för det.. Jag vandrade hemåt för ett par timmar sen och har nu städat, diskat, duschat, lagat mat och annat "kul". Lider nu av min rätt så rubbade dygnsrytm.

Frank says hi
"Lagar" nintendo
Såhär såg nintendo ut när vi försökte få igång det. Aldrig tur.
Byte till fungerande sega-spel
Bossen på näst sista banan. Lömsk Robotnik i högra hörnet..
Utsikt över stan. Ser mycket bättre ut på avstånd.

Inga kommentarer: